Telefon 22 873 11 00

Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mask

Szkolenia na zamówienie. Jak to wygląda w praktyce?

Często zmiany w firmie determinują konieczność nauczenia pracowników nowych umiejętności. Przeprowadzenie zespołowego szkolenia okazuje się wtedy o wiele lepszym rozwiązaniem, aniżeli indywidualne rozmowy z każdym z pracowników osobno. Szkolenia grupowe to przede wszystkim sposób na oszczędzenie czasu.

 

 

Szkolenia na zamówienie

Szkolenia i kursy odpowiedzią na zmiany w prawie

Zmienne przepisy prawa podatkowego lub prawa pracy często powodują konieczność przeprowadzenia szybkiego kursu, który pozwoli przyswoić pracownikom zasady działania nowej ustawy. Jest to idealne rozwiązanie, które pomoże uniknąć przestoju w działaniu firmy. Liderzy działów mogą wtedy wcześniej przygotować zakres zagadnień, z którego chcieliby, aby zostali przeszkoleni pracownicy. Przekazanie programu szkolenia jest pomocne w tym, aby specjaliści mogli dopasować odpowiednie metody oraz źródła do realizacji kursu.

Możliwość przyjrzenia się dynamice interakcji w grupie

Okazuje się często, że problemy wynikające w pracy nie są efektem braku wiedzy lub nieznajomości przepisów, a jedynie złych relacji w grupie lub braków w zarządzaniu czasem. W takich wypadkach nie jest potrzebne szkolenie z konkretnego zakresu wiedzy, ale kształtowania kompetencji miękkich. Istnieją także kursy tematyczne, które pomagają również przeciwdziałać oraz reagować na przejawy mobbingu i dyskryminacji w miejscu pracy, co również przyczynia się do lepszego komfortu.

Zróżnicowane metody szkoleniowe

Wykład jest jedną z najmniej atrakcyjnych, ale też nieszczególnie efektywną metodą nauczania. Specjaliści z zakresu prowadzenia szkoleń zespołowych mają tego świadomość. Dlatego podczas ich prowadzenia wykorzystują metody wspierające takie umiejętności społeczne jak współpraca, nawiązywanie relacji oraz rozdzielanie obowiązków. Stosowanie metod warsztatowych, burzy mózgów czy odgrywania ról pomaga nie tylko uczyć nowych umiejętności, ale budować zaufanie w grupie pracowników i kształtować ich relacje.

 

  • Nieprawidłowe dane
biały napis na niebieskim, tle "NEWSLETTER"

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.